Téma # nápoje

Bidfood od 5. do 7. listopadu rozveze kamkoliv po celé ČR svěží Svatomartinská vína, aby se mohla výjimečně již 8. listopadu slavnostně otevřít. Označení Svatomartinské mohou získat jen suchá vína několika odrůd za splnění řady kritérií. Letos Bidfood nabídne Svatomartinské z Vinařství Vajbar a od vinařů ze ZD Němčičky.
I to nejlepší víno chutná ještě lépe, když ho servírujete ve vysoce kvalitní sklenici. Čeští skláři vyrábí elegantní nápojové sklo s nádherným leskem, který odolá díky titanu častému mytí v myčce. Vedle krásy překvapují sklenice Crystal Bohemia vysokou odolností a příznivou cenou.
Letní večery si čím dál více lidí vychutnává se sklenkou chlazeného aperitivu. K nejoblíbenějším patří nízkoalkoholické míchané nápoje na bázi perlivého vína – Ciao Spritz (varianta na Aperol Spritz), svěží Lemon Spritz nebo Hugo Spritz. Všechny již namíchané koktejly stačí jen nachladit, přidat led a dozdobit citrusy, mátou nebo olivou.
Sychravý podzim, advent, Vánoce či zima na horách mají společný symbol: "svařák". Novinkou sezóny je moravské svařené víno Coronet. Chybět nesmí ani to s proslulým Jezulátkem z norimberského vinařství Gerstacker, punč i jeho nealkoholická varianta.
K poctivým ovocným sirupům Kitl Syrob přibyla pro podzimní a zimní období limitovaná edice jablečného sirupu se skořicí. Skvěle chutná i višňová, grepová či bezová horká limonáda s kořením. Teplý ovocný nápoj podporující imunitu lze připravit také ze supercitrusu yuzu.
K pivu se nejlépe hodí další pivo a také řada studených lahůdek nebo něco křupavého. Nejoblíbenější jsou utopenci a nakládané sýry nebo ryby. Chroupat lze brambůrky či škvarky. A co takhle tlačenka, gothaj nebo korbáčky?
K dobrému pití patří dobré jídlo. Rational dodá na klíč technologické vybavení, Bidfood se postará o suroviny a recepty. S konceptem Easy Bar menu je příprava 11 pokrmů opravdu snadná, pro každého.
V létě osvěží a v zimě zahřejí. Horký jablečný mošt, horký perlivý cidre francouzského typu či horký vinný italský aperitiv Ciao Spritz se perfektně hodí k chladným dnům a dlouhým večerům.
Rodinná firma Lavazza má za sebou více než 125 let existence a od počátku proslula inovativním přístupem. Letos se postupně nahradí kávové kapsle Blue novými kapslemi Lavazza Firma. Nejoblíbenější zrnkové kávy v kilovém balení v distribuci Bidfoodu zůstávají beze změn.