Téma # výroba

Obchodní zástupci a operátorky zákaznického centra nahlédli pod pokličku výrobních programů v opavské továrně Bidfood. Na vlastní oči viděli výrobu zmrzlin Prima, hotových jídel Nowaco jako jsou plněné knedlíky či smažený sýr a sous-vide masa Banquet.
Sous-vide je šetrná příprava pokrmů s důrazem na kvalitu. Výrobě masa sous-vide pod značkou Banquet se společnost Bidfood Opava věnuje již od roku 2012. Jedná se o moderní metodu přípravy pokrmů, která využívá pouze základní suroviny a obejde se bez zbytečných přísad. Výsledkem je chutné, šťavnaté maso v konzistentní a prémiové kvalitě.

Jak využít maso sous-vide Banquet v tradiční i moderní kuchyni? Jak vařit zdravě a efektivně? Jak si poradit v kuchyni i při omezených zdrojích či s nedostatkem personálu? Získejte inspiraci a nové dovednosti v prostředí plném kreativity – na seminářích Banquet.
Tým zkušených šéfkuchařů pomáhá každý den napříč celou Českou republikou. Srdcem Banquet týmu je dvojice nadšených odborníků – Petr Konečný a Pavel Smékal. Inspirují kolegy při vytváření menu a prezentaci jídel, poradí s kalkulací či spotřebním košem, pořádají semináře s živým vařením.
Výrobce a velkoobchod potravin Bidfood se podílí jak na produkci obalů, tak na jejich recyklaci. Úspory energie, přírodních zdrojů a snížení produkce skleníkových plynů jsou ohromující. Poděkování patří všem, kdo třídí a pomáhají tím využít druhotné suroviny místo primárních zdrojů.
Desetitisíce fanoušků Mistrovství světa v hokeji a návštěvníků trhů na Staroměstském náměstí si rádi pochutnávají na klobásách Bravur. Uzenářští mistři z Bidfoodu Dýšina dovedli klobásy i špekáčky vhodné na opékání k dokonalosti. Mají vysoký obsah masa, neobsahují alergeny a perfektně se s nimi pracuje.
15. ročník veletrhu Bidfood Expo překonal všechna očekávání. Během tří dnů jej navštívilo téměř 13,5 tisíce lidí. „Tato show byla vrcholem všech výstav národní gastronomie,“ prohlásil Tomáš Popp, manažer národního týmu Asociace kuchařů a cukrářů ČR.
Sezona zvěřiny je teď v plném proudu, a proto šéfkuchař Marek Svoboda připravil v Bidfood Gastrostudiu seminář zaměřený právě na ni. Zvolené pokrmy zaujaly účastníky kurzu zajímavými a netradičními kombinacemi a skvěle vyladěnými recepturami.
Ruku v ruce s moderním logem Nowaco přichází nové obaly. Prvních 10 maloobchodních balení zmrazených zelenin a ovoce se už novými obaly chlubí v obchodech, dalších 30 se změny brzy dočká. Nejdůležitější však je, co se skrývá uvnitř.
Na střechách výrob a distribučních dep českého Bidfoodu postupně rostou fotovoltaické elektrárny, které dohromady vyrobí téměř 1,2 GWh ročně. Milionové investice přispějí k přechodu na udržitelnější energetické zdroje a za několik let i k úsporám.